תכן יועצים

המלצות

זה מה שלקוחות אומרים עלינו

יוני
ראשון לציון

רכשנו דירה בקומת הפנטהוז, לאחר שנכנסנו לדירה התברר שיש לנו רעשים בחדר השינה בזמן פעולת המעלית (בעיקר בלילה כששקט), חברת המעליות לא הצליחה לפתור את הנושא וטענה שהרעשים הינם סבירים ורגילים כמו בשאר הבניינים, למרות שהסברנו להם שרעשים אלו מפריעים לנו לישון במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות, שכל מי שמשתמש במעלית לפנות בוקר מעיר אותנו משנתנו. פניתי לתכן יועצי מעליות, ולאחר בדיקה מקיפה של מנוע המעלית עשהאל המליץ על ביצוע מספר פעולות פשוטות, שאותן קבלנו במסגרת הסכם השירות – באמצעותן הרעשים הופחתו באופן משמעותי מאוד. מאוד ממליץ על השירות של תכן, עשהאל לא ויתר עד שהנושא טופל במלואו למרות אי הסכמתה של חברת המעליות שפעולות אלו יפתרו לנו את הרעשים.

משה
רמת גן

אצלנו בבניין המעלית הייתה נתקעת יותר מידי פעמים. פנינו ליועץ עשהאל חייב לציין כי הוא פשוט מר מעלית ומכיר כל בורג וכל מנגנון. לא מרח אותנו ולא סיפר סיפורים, פשוט מאוד מצא את נושא הבעיה שהיה בקו החשמל למעלית ובכך נפתרה הבעיה, לשמחתנו המעלית עובדת יופי יופי. תודה תודה תודה.

מירי
פתח תקווה

עברנו לבניין חדש מקבלן, בדק הבית המליץ לנו על עשהאל יועץ מעליות בכדי לוודא שהמעלית שקיבלנו טובה, יעילה וללא פגמים. עשהאל הגיע לבניין יחד עם חברת המעליות וביצע סקר מקיף על המעלית לפני מסירת המעלית לדיירים. נמצאו ליקויים במעלית שנוצרו עקב שימוש קבלן הבנייה במעלית שלנו, כמובן שעשהאל התעקש שהחזרת המעלית לכשרות תתבצע ע”י חברת המעליות בהתאם להסכם של הקבלן, כך כחסך לנו אלפי שקלים וכאבי ראש מיותרים מול הקבלן וחברת המעליות.

מנחם
תל אביב

פנינו לעשהאל לגבי חוות דעת מקצועית על המעליות אצלנו בבניין.
ללא תלות בכך עשהאל הצליח להוריד את מחירי השירות החודשיים שלנו מ- 7,840 ש”ח ל- 5,023 ש”ח.
בכל חודש אנחנו חוסכים כמעט 3,000 ש”ח.
תודתי ותודת כל דיירי הבניין.

יאיר
ראשון לציון

רוצה לשתף לגבי המקרה שלי. נכנסתי לבניין בראשון לציון, הבית כבן 20 שנה ומיד שמתי לב כי המעלית מרעישה בצורה יוצאת דופן כשהיא חורקת ומרעידה את הקירות במהלך נסיעתה. לא יכולתי לישון . ייצרתי קשר עם עשהאל והוא נתן לי שירות מקצועי, יסודי ומשביע רצון. הוא היה בקשר רציף עימי ועם חברת המעליות .הליקויים המרכזיים במעלית תוקנו. שירות נעים ,מקצועי ועינייני. תודה

חנה
בת ים

לומר תודה רבה , לך עשהאל מרוחם, על היותך קשוב וענייני ועל שירות מהיר, יעיל ומאוד מקצועי, שירות שזיהה ופתר באופן מיידי את הבעיה ,שנמשכה כשלוש שנים, ונתן מענה ראוי והולם לפתרונה ועל כך תודה מקרב לב🙏

ועד בית
הרצליה

01-12-2021 מזל שלא נגרם אסון! נס חנוכה  היה לבניין. התקלה נבעה מתחזוקה לקויה של מערכת הבלמים ולתקיעתם בממצב פתוח או תת בלימה. הדבר עלול היה לגרום לנסיעה לא מבוקרת של המעלית כלפי מטה או מעלה  ויכל לגרום לאסון,  הועד פעל בשיקול דעת שהזמין את יועץ המעליות החיצוני עשהאל והוא זה שעלה על התקלה החמורה והמסוכנת.

כפי שציינתי התקלה נבעה מחוסר אחריות לתחזוקה נאותה ואחראית.

אני מודה ליועץ עשהאל, לחברי הוועד ולכל מי  שסייעו בהגעה לפתרון.